FAQ

Vores mest stillede spørgsmål

I den vedhæftede kontrakt, der kom med velkomst-mailen står medlemsnummer anført under de personlige kontakt-oplysninger.

Dette kan gøres personligt i receptionen, eller via hjemmesidens kontakt-formular. Uanset hvordan der opsiges bør du være opmærksom på at modtage bekræftelse på opsigelse via e-mail indenfor 2 dage – uden denne kan opsigelsen ikke betragtes som gennemført, og du bør kontakte os igen.

Nej, da vores kontingenter er så billige som de er, betaler man for en måned ad gangen. Ved indmeldelse d.1.-d.14. betaler man i første omgang for resten af den nuværende måned, og dertil kommer oprettelses-gebyr på 99,-. Ved indmeldelse fra d.15. og frem til d.1., betaler man for resten af den nuværende måned samt hele næste måned, og dertil kommer oprettelses-gebyr på 99,-

Dette afhænger af aktivt adgangskort til SDU. PhD-studerende betragtes altid som ansatte.

På holdtræning siden kan du logge ind med e-mail/telefon nr. og den kode du modtog ved oprettelse

Som forening foreskriver vores vedtægter at det kun er studerende og ansatte ved SDU der kan være medlemmer hos SDU Fitness. Information om tidspunkt for sidste eksamen bedes derfor meldt til reception eller via vores hjemmeside senest i den måned hvor sidste eksamen finder sted, og medlemskabet vil da løbe til udgangen af den følgende måned.

Desværre ikke.

5-minutters fristen handler bl.a. om at instruktøren inden holdets start kan se hvor mange der bør være i salen og begynde holdet til tiden. Vi ønsker at man respekterer planlægning af tid for både instruktøren og de andre fremmødtes vedkommende, og prioriterer at udføre checkin, være omklædt, samt evt. have været på toilet og fyldt sin vandflaske inden holdets starttidspunkt. Alle vores hold er skemalagt så der ikke skulle være problemer med at nå til dem, baseret på tidsrum for almindelig undervisning.

Vi udlåner desværre ikke hængelåse, men disse kan købes i receptionen for 45 kr.

Det er ikke muligt at låne udstyr fra holdsal mens der er hold, da instruktøren potentielt har regnet med at benytte dette. Er der tale om udstyr som ikke naturligt hører til holdsalen (eksempelvis bosu-bolde eller bænke), må dette afhentes inden holdet starter. Dette gælder uanset om instruktør og/eller deltagere midlertidigt har forladt salen.

Vi låner eller lejer desværre ikke vores holdsale ud, da dette tilsidesætter muligheden for at andre medlemmer kan benytte dem. Medlemmer kan ligeledes ikke reservere holdsale eller udstyr til egne træningsformål.

  • For at benytte centeret skal man være medlem. Der er ingen undtagelser. Man kan få en enkelt dags prøvemedlemskab gratis hvor man oprettes i systemet.
  • SDU Fitness er et frirum og vi ønsker ikke en følelse af at blive ”hvervet” når man er nede for at træne. Hvis man ønsker at stille medlemmer spørgsmål må man sætte sig i sofaerne med et ”hjælp ønskes” skilt, eller stille sig op på SDU’s arealer på samme måde som det er almindelig kendt fra dagligdagen på uni.
  • Tilladelse til at filme eller tage billeder i forbindelse med studie-opgave skal godkendes i receptionen og tilladelse fra samtlige personer der kommer til at indgå i materiale skal indhentes før begyndelse af filming eller fotografering finder sted. Materialet må ikke benyttes til kommercielt brug, og SDU Fitness har til enhver tid uden yderligere forklaring ret til at se materialet.
  • Indhentning af data vil afhænge af hvad der efterspørges. Der henvises til at sende en mail til centerleder@sdufitness.dk for svar på specifik forespørgsel.

KONTAKT OS

Du er altid velkommen til at sende os en mail

Henvendelse vedrørende

ÅBNINGSTIDER

Åbent hver dag
05:00 - 00:00

Reception Mandag - Torsdag
10:15 - 16:30

Reception Fredag
10:15 - 14:00

Oprettelse af medlemskab i receptionen skal ske senest ti minutter inden lukketid.  Vær opmærksom på, at der ved semester-start kan forekomme kø.

FIND OS HER

Syddansk Universitet
Campusvej 55, Indgang B, 5230 Odense M